Verzending en Retourneren

Verzending

Onze producten worden per post verzonden, voor 17:00 uur besteld op maandag tot vrijdag is volgende dag in huis! In het weekend is het op dinsdag geleverd.

Retourneren

RebelKiss doet haar best alle producten op de website zo goed mogelijk aan u te tonen met foto’s en toe te lichten met uitgebreide beschrijvingen. Elke order die we ontvangen wordt vervolgens met grote zorgvuldigheid verwerkt en verzonden. Aangezien het op Liquid Lipsticks gaat, kunnen wij alleen crediteren wanneer het product kapot ontvangen word.

Met betrekking tot het te crediteren bedrag geldt het volgende. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf op te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Wat te doen bij een klacht?

Het spreekt voor zich: wij doen er alles aan om een eventuele klacht te voorkomen. Is er desondanks sprake van een klacht? Dan raden wij u aan deze eerst bij ons kenbaar te maken. Dat kan door te mailen naar retour@rebelkiss.nl Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij deze te deponeren via het platform van de Europese Unie.